Tuesday 25 October 2011

silat

aku rindu ,
aku rindu budak budak silat
senior senior silat aku
da lama kita ta berlatih sama sama kan ?
macam mana lah tahun depan.
sronok lagi ta macam tahun ni ?
aku pun ta tahu lah aku boleh pegang ke tak jawatan 
vice President silat SMTKL tu .
aku ni bukan betul sangat pun
asyik maen maen je 
ta penah langsung serious !
eh betul ke ?

hmm to Amarul,
thanks eh pilih aku untuk pegang jawatan tu
insyaAllah aku akan buad tugas aku betulbetul

to Achik ,
aku minta maaf sebab da TERhilangkan baju kau
tu lah aku ni careless sangat.
aku tahu mesti kau menyesalkan kasi aku pinjam baju kau tu
haih teruk betul aku ni .
tapi thanks sebab banyak tolong aku 

to nanad , raihani , ifwat n semua budak silat . aku harap kita unite tahun depan
kita buli junior sebagai mana senior buli kita sekarang. 
ahahaha


No comments:

Post a Comment