Tuesday 9 April 2013

kilat dan aku, takkan pernah bersatu

sekarang ni hujan, so aku nak cakap pasal hujan lahh. aku suka hujan turun time malam malam, sedap je aku tidur. memang nyenyak. dan aku rasa dijaga. tapi satu je masalah aku dengan hujan. nak tahu apa ? emmmmm aku takut sangat dengan kilat ! apahal tah, aku pun ta tahu. dulu aku okay jee, siap mandi hujan dengan nad lagi kat teknik KL dulu. mandi kat depan tempat parking cikgu :D hahaha basah lencun time tuu. okay balik kepada kilat. aku benci kilat. aku baru je kene penyakit kilat tu, adakah ia dikategorikan sebagai penyakit ? :/ ahh nvm, so disebabkan tuu aku takut nak keluar rumah kalau hujan. kalau dalam kereta, tiba tiba hujan pastu kilat berdentum dentum, aku akan sorok and mengucap banyak banyak. nak tahu kenapa aku takut ? aku takut kene sambar petir :'( haritu aku hantar akak aku pegi u dia dekat puncak alam, dalam perjalanan tu hujan. ada petir pulak, so aku tanya mak aku "mak, penah tak ada kereta kene sambar dengan petir ?" hahah bongok kan soalan akuu. haha mak aku cakap benda tu tak penah jadi lagi. ahhhhhhh lega dengar jawapan mak. so aku akan selamat :D

No comments:

Post a Comment