Wednesday 16 January 2013

aku jadi cikgu ?



haii,
aku baru balik keje ni. hehe nak tahu tak aku kerja kat mana ? aku kerja dekat... jeng jeng jeng ... haha dekat taska international apa tah namanya. hahah. tapi kat situ ada budak jepun je ramai. negro pun ada. comel comel . nak tahu nama dorang ? ada TAIGA.. dia paling hensem lah kat situ. mcm korea pun ada . haha pastu ada sakura, kiara , dan blaaaa blaa blaa. haha aku keje situ bila owner taska tu panggil je. satu hari RM30. haha masuk pukul 8 balik pukul 3. hehe sabtu ahad cuti.. so aku keje situ sebagai keje sampingan jee sebelum aku kerja dekat sogo mggu depan. hehe. esok aku kene pergi keje lg sebab ada sorang baby nama AKI datang. dia suka nanges. aku je boleh handle budak tuu. semua budak nanges nanges tu aku kene jaga. bila dengan aku elok pulak budak kecik tuu. haha and aku jadi cikgu jugak kat situ. cikgu yang ta perlu ada PHD. hahaha. alhamdulillah rezeki bertambah :') yang paling best keje situ sebab taska tu dekat kondo. depan taska tu ada swimming pool. ada taman. cantik tempat diaa. pastu dapat jumpa orang jepun. ha pagi tadi alam bus aku duduk sebelah mamat korea. hensem pulak diaa. hahah then kat situ aku kene speaking jee. haha mesti tak percaya en ? haha yang pasti apa yang aku cakap tu betull. haha okay dahh. tu jee :)

No comments:

Post a Comment