Saturday 2 February 2013

pasangan kita

malam dah ni, tapi aku tak tido lagi. kenapa ni nazihah sayaaaangg ?? hmm kita rindu mak kitaaa, esok baru dia balik phuket :'( haha hmmm harini aku nak cerita sesuatu yang sangat aku minati dan rasa nak buat !! haha nak tahu apa ?? emmmm,, actually aku suka tengok perempuan yang bertudung labuh. tutup aurat. dorang nampak sweeetttttt sangat. geram, da lama aku teringin nak pakai tudung labuhh, sangat teringin dan obses ! tapi aku takut , aku takut aku tak istiqamah melakukannyaa. aku sedang mencuba dan insyaAllah satu hari nanti aku berjaya lakukannyaa, hanya harus berdoa agar keimanan itu sentiasa bertambah dalam diri setiap harii.

aku sangat suka bila tengok wanita yang bertudung labuh ni bersama dengan pasangan diaa. dan sepanjang apa yang aku perhatikan , pasangan wanita bertudung labuh ni selalunya baik sangat. suami dia mesti islamic jugak. tu buat aku tertarik sangat. untungnya suami dia dapat isteri macam tuu. boleh cium bau syurga, insyaAllah. sepertimana yang tertulis dalam Al-quran , lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat dan juga sebaliknya. Allah juga telah menetapkan pasangan kita tu sama jenis dengan kita agar kita dapat saling memahami antara satu sama lain, aku juga penah terbaca dalam tafsir Al-quran tapi tak ingat surah apa, dah tertulis mengatakan penzina lelaki tidak akan berkahwin melainkan dengan penzina perempuan atau permpuan musyrik, dan penzina perempuan tidak akan berkahwin melainkan dengan penzina lelaki atau lelaki musyrik . hmm tapi kalau dah bertaubat, Allah itu maha pengampun lagi maha penyayang :')

so moral of the story , kalau korang yang lelaki ni nak isteri yang baik , korang pun kene baik jugak. and korang yang gadis gadis nii kalau nak suami yang baikk, korang pun kene baik . baik tu makna dia luas tau ! kalau boleh pilih la pasangan yang boleh memudahkan korang masuk ke syurga akhirat nanti, sesungguhnya itu lah kebahagiaan yang terjamin :')

No comments:

Post a Comment